تبلیغات
دورهمی - اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی

دورهمی

سه شنبه 21 آبان 1398

اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی

نویسنده: nazanin nazanin   


اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی 
ثبت شرکت در اسلواکی نسبت به ثبت شرکت در سایر کشورها مزایای منحصر به فرد خود را دارد. در این باره مختصرا از مزایای ثبت شرکت در اسلواکی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

افرادی که در پی اقامت از طریق ثبت شرکت در اروپا و کشورهای عضو شینگن هستند ولی توان مالی قوی ندارند می توانند اقدام به ثبت شرکت در اسلواکی کنند ، زیرا هزینه های ثبت شرکت در اسلواکی  از جمله کم هزینه ترین ثبت شرکت بین المللی می باشد.

ثبت شرکت در اسلواکی را می توان در دسته راحت ترین و بهترین ثبت در کشورهای خارجی از حیث هزینه و همچنین زمان نام برد، از نظر زمانی ثبت شرکت در اسلواکی از جمله زود بازده ترین روش های مهاجرت به اروپا می باشد که حداکثر زمان ثبت شرکت در این کشور ۸ ماه می باشد که تمام امور ثبت شرکت در اسلواکی انجام شود.

اسلواکی کشوری محصور به خشکی در اروپای مرکزی است. جمعیت آن حدود ۵٫۴ میلیون نفر و پایتخت آن براتیسلاوا است. شهر براتیسلاوا ۴۱۳ هزار نفر جمعیت دارد. واحد پول این کشور یورو است.

این کشور از غرب با جمهوری چک و اتریش، از شمال با لهستان، از شرق با اوکراین و از جنوب با مجارستان هم‌مرز است.

اسلواکی در سال ۲۰۰۴ به اتحادیه اروپا و در ۱ ژانویه ۲۰۰۹ به منطقه یورو پیوست. اسلواکی همچنین عضوی از منطقه شنگن، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه و سازمان ملل متحد می باشد.

اسلواکی به همراه اسلوونی ، استونی ، لتونی و لیتوانی تنها کشورهای کمونیست سابق هستند که اکنون هم‌زمان عضو اتحادیه اروپا، منطقه یورو، منطقه شنگن، و سازمان ناتو می‌باشند.

براتیس لاوا پایتخت کشور اسلواکی می باشد که جمعیتی در حدود ۵۰۰ هزار نفر دارد و از زیباترین پایتخت های کشورهای اروپایی محسوب می شود. فاصله این شهر تا سایر پایتخت های کشورهای اروپایی مانند وین و پراگ در حدود یک ساعت می باشد. از نظر جمعیت، جمعیت اسلوکی قریب به ۵/۵ میلیون نفر و از نظر مساحت در رتبه یکصد و بیست و هفتم جهان قرار دارد.

واحد پول این کشور یورو است. اقتصاد اسلواکی به تولید و صدور خودرو و وسایل الکترونیکی، به ویژه به آلمان وابسته است و موتور محرکه رشد اقتصادی اسلواکی به طور انحصاری تقاضای خارجی است.

همانگونه که می دانید کشورهای عضو اتحادیه اروپا به صورت یکپارچه و یک واحد می باشند که هر کدام از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به منزله شهری از یک کشور محسوب می شوند و ورود و اقامت در هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به منزله ورود و اقامت در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد و شخصی که بتواند اقامت یا تابعیت هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دریافت کنم به عبارتی تابعیت یا اقامت سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نیز دریافت کرده است.


با توجه به مواردی که گفته شد شخصی که اقدام به ثبت شرکت در اسلواکی نماید در صورت تمایل می تواند شعبه و نمایندگی از شرکت خود در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تاسیس نماید، برای ثبت شرکت در اسلواکی بین ۵ تا ۸ ماه زمان نیاز دارد و از این طریق می توان اقامت در کشور اسلواکی را اخذ کرد.

خوب است بدانید که تاسیس شعبه در کشور اسلواکی نیز می تواند اخذ اقامت در همان کشور عضو اتحادیه اروپا را به همراه داشته باشید که این نیز از جمله مزایای ثبت شرکت در اسلواکی می باشد؛ به طور مثال شخصی که اقدام به ثبت شرکت در اتریش یا ثبت شرکت در آلمان می نماید ولی به دلایلی نمی تواند این امر را به سرانجام برساند می تواند ابتدا اقدام به ثبت شرکت در اسلواکی نموده و سپس شعبه از شرکت ثبت شده خود را در کشور های مورد نظر تاسیس و از زمان شروع فعالیت اقتصادی ، می تواند پروسه اقامت  برای خود و خانواده اش در آن کشور را نیز پیگیری نماید.

ثبت شرکت در سوئد
 افرادی که خارج از اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو شنگن برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری در سوئد میتواند از دو طریق اقدام کنند:

راه اندازی و سرمایه گذاری در یک تجارت جدید
خرید شرکت و تجارت در حال کار
اگر قصد فعالیت بیشتر از سه ماه در سود را دارید با این قصد که خودتان یک شرکت خصوصی ثبت و تاسیس کنید یا اینکه در یک شرکت در حال فعالیت به عنوان یک شریک تجاری وارد شوید، می بایست حداقل اقامت کشور سوئد را داشته باشید. به عنوان صاحب خصوصی شرکت و یا تجارت شما مجاز نیستید به استخدام دیگران در بیائید. اما اگر به عنوان سرمایه گذاری که قصد فعالیت کمتر از مدت سه ماه را دارید نیازی به اخذ اقامت ندارید بلکه ویزای بازدید کفایت می کند.

به طور کل، واجد شرایط شناخته شدن برای دریافت اقامت کاری و یا از طریق سرمایه گذاری در سوئد بدین روش صورت می‌گیرد:

شما در ابتدا میبایست یک پلان با تمامی‌ جزئیات از شرکتی که خود قصد تاسیس آن را دارید به ادارهٔ مهاجرت سوئد ارائه دهید.

در قدم بعد، شما با ارائه مدارک لازم(نامهٔ موجودی حساب) از تمکن مالی خود نشان می‌دهید که هم توانایی مالی سرمایه گذاری و یا خرید شرکت در سوئد را دارید و همچنین میتوانید در مدت ۲ سال ابتدأیی حضورتان در سوئد از پس مخارج زندگی‌ خود و خانواده خود بر بیایید.این بدین معناست که شما باید برای دوسال توانایی مالی‌ جهت زندگی‌ در سوئد را داشته باشید.

به این نکات کاملا توجه کنید:

داشتن پاسپورت دارای اعتبار که اعتبار آن کمتر از مدتی که درخواست اقامت و فعالیت دارید نباشد.

گرداننده شرکت باید شما باشید و حداقل ۵۰ % از مبلغ از سهام رو دارا باشید و در نهایت مسئولیت شرکت به عهده شما است.

انتظار میرود که تجارت و یا شرکت شما در طی ۲ سال نخست به سوددهی‌ رسیده و شما توانایی حمایت از خود و خانواده همراهتان را بعد از۲ سال زمان آزمایشی‌ (اقامت موقت) داشته باشید.

می بایست که با ارائه مدرک آگاهی و اطلاع کامل خود را نسبت به تجارت مورد نظرتان و همچنین ادراه کردن و مدیریت یک شرکت خصوصی را نشان دهید.

ارائه گواهی بانکی‌ نشان دهنده نقدینگی کافی‌ جهت حمایت خود و خانواده همراهتان در طول ۲ سال اول سکونت در سوئد الزامیست. این مبلغ برای شخص درخواست کننده دویست هزار کرون، برای همسر صد هزار کرون و برای هر فرزند زیرهجده ۱۸ سال پنجاه هزار کرون می باشد. نحوه ارائه این مدرک به صورت گواهی بانکی معتبر می باشد.

به یک یا هر دو زبان انگلیسی‌ و سوئدی داشته باشید.

نکته: اگر در سوئد دانشجو هستید باید درخواست ویزای اقامت کاری خود را قبل از تمام شدن اعتبار ویزای تحصیلی به اداره مهاجرت تحویل دهید. همچنین باید حداقل ۳۰ واحد درسی (معادل یک ترم تحصیلی یا تحقیقاتی) را گذرانده باشید.

ارائه مدارک زیر به همراه تقاضا نامه الزامی است:

کپی‌ از صفحه‌های پاسپورت که نشان دهنده هویت شما,  تاریخ اعتبار پاسپورت و مجوز خروج است.

صورتحساب مالی‌ نشان دهنده سرمایه مورد نیاز برای بنیان گذاری یا خریداری شرکت و همچنین  پشتوانه مالی‌ کافی‌ جهت حمایت مالی‌ خود و خانواده همراهتان طیّ ۲ سال اول اقامت شما در سوئد.

ارائه طرح دقیق طولانی مدت اداره و توسعه شرکت

این طرح میبایست شامل موارد زیر باشد:

طرح توجیهی‌  شرکت  – بیزینس پلان Business Plan

تحقیقات علمی‌ بازار  Marketing Plan

قرارداد‌های موجود با مشتریان و تامین کننده ها  Contract with Customers/Suppliers

قرارداد اجاره‌ نامه و یا خرید ملک برای شرکت  Contract for Business Permisses

مجوز‌های لازم بیزینس  Business Permits

برنامه سرمایه گذاری و تامین سرمایه لازم کوتاه و طولانی‌ مدت  Investment Budget

بودجه گردش مالی و برنامه سود دهی‌  Liquidity Budget and Profit/Loss Budget

ترازنامه مالی‌  Budgeted Balance Sheet

ثبت شرکت در ایتالیا
آذر ۱۳, ۱۳۹۶/0 دیدگاه /در ثبت شرکت /توسط admin
ثبت شرکت در ایتالیا
آیا قصد ثبت شرکت در ایتالیا را دارید ؟ آیا برای انواع راه های ثبت شرکت در ایتالیا به توضیحاتی نیازمند هستید ؟ برای ثبت شرکت در ایتالیا دنبال راهی برای کسب اقامت هستید ؟ آیا مراحل ثبت شرکت ایتالیا را نمی دانید ؟ تفاوت انواع ثبت شرکت در ایتالیا را می خواهید مقابسه نمایید ؟ امتیازات ثبت شرکت ایتالیا را می خواهید بررسی نمایید ؟ آیا ایرانیان نیز می توانند برای ثبت شرکت در ایتالیا اقدام نمایند ؟ ثبت شرکت با مسئولیت محدود ایتالیا چگونه انجام پذیر می باشد ؟ سرمایه گذاری در ایتالیا چه تفاوتی با ثبت شرکت ایتالیا دارد ؟ آیا سرمایه گذاری در ایتالیا دارای شرایط خاصی می باشد ؟ سرمایه گذاری در ایتالیا به چه صورت می باشد ؟
ایتالیا از جمله کشورهایی است که از امر سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در کشور استقبال می کند، بدین ترتیب می توان با ثبت شرکت در ایتالیا و راه انداختن کسب و کار در ایتالیا به این کشور مهاجرت نمود. هم چنین تحصیل در ایتالیا و در دانشگاه های بزرگ ایتالیا از دیگر راه های مهاجرت به ایتالیا است، با توجه به این که هزینه تصحیل در ایتالیا بسیار پایین و مقرون به صرفه است و در عین حال امکان برخوداری از بورس و کمک هزینه های تحصیلی مختلف در ایتالیا وجود دارد بدین ترتیب سالانه افراد بسیاری از دیگر نقاط دنیا با اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا و برای ادامه تحصیل در ایتالیا راهی ایتالیا می شوند.
با توجه به اینکه ایتالیا به خصوص در سال های اخیر با بحران بیکاری و رکود داخلی مواجه است، بدین ترتیب اگرچه پیدا کردن کار در ایتالیا با دشواری مواجه است، اما این کشور در راستای رونق اقتصاد داخلی خود از ورود سرمایه به داخل کشور و در نتیجه ورود سرمایه گذران و کارآفرینان به ایتالیا استقبال می کند.
ثبت شرکت در ایتالیا به صورت الکترونیکی و یا با مرجعه حضوری به ثبت ایتالیا و با ارئه اسناد لازم امکان پذیر است، این اسناد شامل: درخواست فرم ثبت، شرکت نامه، اساسنامه شرکت، فهرست نام و آدرس اعضای شرکت وسهامداران آن، میزان مالیات بر ارزش افزوده، میزان مالیات و بیمه های لازم می باشد. برای ثبت الکترونیکی به جز مدارک مزبور درخواست الکترونیکی نیز لازم است.
ثبت شرکت در ایتالیا امکان کار و سرمایه گذاری و اقامت در ایتالیا را فراهم می کند. هم چنین با ثبت شرکت در ایتالیا، افراد می توانند در دیگر کشورهای اروپایی زندگی و تحصیل کنند. و از مزایای یک شهروند اروپایی هم چون افتتاح حساب بانکی، خرید وام بانکی، تسهیلات دانشگاهی و درمانی برخودار شوند. هم چنین به راحتی برای دریافت ویزای آمریکا و کاناداو استرالیا و یا انگلیس درخواست دهند. با ثبت شرکت در ایتالیا پس از سه سال اقامت موقت می توان اقامت دائم ایتالیا را به دست آورد.

انواع شرکت در ایتالیا شرکت دارای تعهدات محدود( SrL) شرکت سهامی(SpA) شعبه
شرکت دارای تعهدات محدود؛ پرطرفدارترین نوع کسب و کارهای کوچک در ایتالیا است و حداقل سرمایه مشارکتی آن ۱۰ هزار یورو می باشد.  در این نوع شرکت حداقل تعداد سرپرستان ۲ نفر است و محدودیت برای سهامدارن خارجی وجود ندارد.

در شرکت سهامی، حداقل سرمایه مشارکتی ۱۲۰ هزار یورو می باشد و این نوع شرکت شکل اصلی شرکت های متوسط و بزرک در ایتالیا است. حداقل تعداد سرپرست در آن یک نفر است و محدودیت برای سهامدران خارجی وجود ندارد.

در ایجاد شعبه در ایتالیا شرکت والد خارجی مسئول تمام تعهدات شعبه ایتالیایی آن است   حداقل یک سرپرست مورد نیاز است.

ثبت شرکت در عراق
آبان ۸, ۱۳۹۶/2 دیدگاه /در ثبت شرکت /توسط admin
لازمه حضور در بازار بزرگ عراق و مشارکت در مناقصات خرید کالا و ساخت و ساز عراق ثبت یک شرکت در این کشور می‌باشد. همچنین جهت بازاریابی و فروش مستقیم یا اعطای نمایندگی نیز می‌بایست در اداره ثبت شرکت‌های عراق مدارکی جهت تائید فعالیت به ثبت رسیده باشد. این تائیدیه‌ها و مدارک ثبتی علاوه بر امکان بازاریابی، فروش و مشارکت در مناقصات عراق مزایای دیگری نیز برای شرکت‌های ثبت شده در این کشور دارا می‌باشد، از جمله دریافت اقامت تجاری بلند مدت، اخذ مجوز افتتاح فروشگاه و دفا‌تر تجاری، استفاده از انواع تسهیلات مختلف رفاهی و اقتصادی کشور عراق و یا مجامع بین المللی که به شرکت‌های عراقی اعطا می‌نمایند.

۱. انواع ثبت شرکت

– ایجاد یک شرکت مستقل جدید عراقی که تمام مالکیت و سهام آن متعلق به اتباع ایرانی می‌باشد.
– ایجاد یک شرکت جدید بومی با مشارکت اتباع عراقی که سهام آن با توافق طرفین می‌باشد.
– ایجاد شعبه‌ای از یک شرکت ایرانی با‌‌ همان نام که تمام سهام آن متعلق به اتباع ایرانی می‌باشد.
– اعطای نمایندگی یک شرکت ایرانی به یک شرکت یا شخص حقیقی عراقی بدون الزام به حضور اتباع ایرانی.

۲. مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت مستقل یا بومی

– یک نسخه کپی رنگی از صفحات گذرنامه کلیه اعضای شرکت متقاضی
– تهیه ترجمه رسمی گذرنامه کلیه اعضای شرکت متقاضی
– تهیه وکالتنامه به نام وکیل معرفی شده شرکت آریاتندر از طریق دفا‌تر اسناد رسمی با امضای تمامی سهامداران شرکت متقاضی
– ترجمه وکالتنامه فوق به زبان عربی
– تائیدیه وکالتنامه فوق توسط سفارت عراق در ایران
– شایان ذکر می‌باشد متن وکالتنامه جهت ثبت شرکت در سفارت عراق موجود بوده و همچنین پس از ترجمه رسمی توسط دارالترجمه می‌بایست به تائید سفارت عراق در ایران برسد.

۳. مدارک مورد نیاز جهت ایجاد شعبه و یا اعطای نمایندگی

– ارائه اسناد تاسیس و ثبت شرکت بصورت تائید شده از سوی مراکز ذیربط در ایران
– ارائه یک نسخه از اساسنامه و اظهارنامه شرکت بصورت تائید شده از سوی مراکز ذیربط در ایران
– آخرین صورت وضعیت مالی پایان سال شرکت با گزارش هئیت مدیره
– نسخه‌ای از گواهی بازرس رسمی شرکت از دفا‌تر ثبت شده حسابداری
– نامه تعهدات مالی کامل و قانونی نسبت به شعبه یا نمایندگی در عراق
– صدور معرفی نامه تام الاختیار از سوی شرکت به منظور معرفی مدیر شعبه یا نمایندگی عراق
– صدور وکالتنامه ثبت شرکت به وکیل عراقی از طرف مدیر دفتر عراق
– شایان ذکر می‌باشد در پایان کلیه مدارک می‌بایست به زبان عربی توسط دارالترجمه رسمی ترجمه شده و به تائید سفارت عراق در ایران برسد.

۴. مدت زمان کاری جهت ثبت شرکت

– مدت زمان ۴۵ روز کاری کشور عراق
– ایام تعطیل و زیارتهای میلیونی کشور عراق جزء مدت زمان  محسوب نمی‌شود.
– مدت زمان ارسال و بازگشت مدارک شرکت متقاضی از طریق پست بین الملل صورت خواهد گرفت که جزء مدت زمان توافقنامه نمی‌باشد.
– برای ثبت شرکت بومی در عراق با سهامداران خارجی بعد از اتمام مراحل ثبتی و قبل از دریافت آگهی تاسیس، باید موافقت وزارت کشور عراق نیز اخذ شود.

 

شاید خیلی ها به یاد داشته باشند که تبلیغات منفی سال ۲۰۱۴ در آستانه چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی بغداد مبنی بر اینکه تروریست های داعش بزودی وارد بغداد می شوند، باعث شده بود که بسیاری از شرکت های خارجی از شرکت در نمایشگاه انصراف دهند و در آن دوره بغداد شاهد یکی از ضعیف ترین دوره های نمایشگاه خود بود.

اما  اینک امنیت بغداد به طور قابل ملاحظه ای ارتقا یافته و خطر حملات تروریستی کاهش یافته و نخست وزیر عراق نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه چهل و دوم بر آن صحه گذاشته، عراق شاهد یکی از موفق ترین حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه بغداد است.
در این نمایشگاه بالغ بر ۲۲ کشور با بیش از ۵۰۰ شرکت و موسسه تولیدی حضور یافته اند که سهم ایران ۳۶ شرکت می باشد.

اینک نه تنها پایتخت عراق که اغلب مناطق این کشور در امنیت بسر می برند، استانهای کردنشین شمال عراق، دیاله، بخش اعظم استان صلاح الدین و استانهای جنوب و مرکز عراق یا ۱۰۰ درصد امن یا دارای امنیت نسبی هستند و در الانبار نیز به رغم شرایط امنیتی، اما کفه قدرت به نفع نیروهای عراقی است.

شرکت های خودرو سازی و لبنیاتی ایرانی را فعلا می توان بهترین الگوی موفق فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در عراق به شمار آورد. این شرکت ها بعد از سالها تجربه در بدترین شرایط عراق نه تنها شعبی را در عراق تاسیس کردند، بلکه برخی حتی با شرکای عراقی خط تولید ایجاد کرده و فعالیت تجاری را به سرمایه گذاری ارتقا دادند.

عراق برغم وضعیت شناور آن از حیث سیاسی و امنیتی به عنوان بازار هدف برای ایران نام برد و گفت که می توان در این بازار با حاشیه سود مناسب فعالیت کرد.
اما شرایط برای همه شرکت های ایرانی یکسان نیست با مرور زمان ، شرکت هایی که از بازار سنجی مستمر عراق عقب بمانند ممکن است به مشکلی که اکنون شرکت های تولید سیمان با آن مواجه شده اند ، رو به رو شوند.

مدیر فروش کارخانه سیمان «سامان غرب» می گوید که قبلا ما جزو برترین شرکت های ایرانی صادرکننده سیمان به عراق بودیم، اما با پا گرفتن چند کارخانه سیمان در استانهای جنوبی عراق و وجود کارخانه بزرگ سیمان در کردستان عراق، ادامه فعالیت برای ما سخت شده است.

ثبت-شرکت-در-اصفهان
ثبت شرکت در اصفهان
شهریور ۲۰, ۱۳۹۶/2 دیدگاه /در ثبت شرکت /توسط admin
اِصفَهان تلفظ شهری باستانی در مرکز ایران است. اصفهان، دومین شهر پهناور و سومین شهر پر جمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت و تجارت و نیاز مبرم برای گسترش کسب و کارمان به خصوص در کلان شهرهایی مانند اصفهان نیاز به ثبت شرکت خود از طریق مراجع قانونی ذیربط داریم.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در اصفهان
در مورد پیمانکاری بیش تر بدانیم به صورت کلی پیمانکاری به این مفهوم است  که افراد می توانند به صورت حقیقی و یا حقوقی فعالیت نمایند و قراردادی با افراد حقیقی و حقوقی در زمینه ساخت، حمل و نقل، نصب و… منعقد نمایند. شرکت های پیمانکاری به ۱۱ گروه تقسیم می شوند که عبارت اند از: ساختمان سازی، راه و ترابری، صنعت و معدن، تاسیس و تجهیزات، کشاورزی، آب، مرمت آثار باستانی، کاوش زمینی، ارتباطات، نفت و گاز و نیرو می باشد.

اگر بخواهید فعالیت هایی در سطح وسیعی داشته باشید و یا قصد گرفتن وام و شرکت در مناقصات را داشته باشید لازم است شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید. خوب است بدانید از رایج ترین اموری که برای شرکت ها به ثبت می رسد شرکت هایی با عنوان پیمانکاری، خدماتی و تولیدی است.  با توجه به میزان فعالیت شما بین قالب های سهامی خاص و مسئولیت محدود انتخاب می گردد که کدامیک به ثبت برسد.

لیست مراحل ثبت شرکت پیمانکاری

لیست مراحل ثبت شرکت پیمانکاری که در زیر به آن ها اشاره شده است، به شما برای این کار کمک می کند.

– تکمیل مدارکی از جمله کپی کارت ملی و شناسنامه، اصل گواهی سوء پیشینه، امضای اقرار نامه، اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع و تحویل آن به کارشناسان ثبت

– تحویل مدارک به اداره ثبت توسط وکلا

– تعیین نام شرکت و تایید آن پس از ۴ روز

– در صورتی که نام مورد نظر تایید نشد با هماهنگی موکل نام آن اصلاح شده و در همان روز تایید می شود

– دریافت پرونده تایید شده از اداره ثبت و ارسال آن به موکل جهت باز کردن حساب بانکی به نام شرکت

– تحویل فیش و نامه پلمپ شده بانک توسط موکل به دفتر ثبت

– در صورت مجوزی بودن موضوع، مجوز آن باید توسط اداره ثبت تایید شود (موارد زیر فقط برای شرکت های پیمانکاری سهامی خاص می باشد)

– از زمان شروع پروسه به مدت ۷ روز کارهای دفتر نویسی انجام می شود

– پس از دفتر نویسی به مدت ۳ تا ۵ روز شماره ثبت و آگهی تاسیس را دریافت خواهید کرد

– پس از آگهی تاسیس به مدت ۱۵ روز روزنامه رسمی را دریافت خواهید کرد

 

 

ثبت موسسات غیرتجاری در اصفهان  :
موسسات غیر تجاری موسساتی هستند كه جهت مقاصد غیر تجاری مثل امور علمی ادبی یا امور خیریه و امثال آن تشكیل می شوند و تشكیل دهندگان آنها ممكن است قصد انتفاع داشته و یا نداشته باشند.

موسسات غیر تجاری به دو قسمت تقسیم می شوند:

١- موسساتی كه هدفشان جلب منافع و تقسیم آن بین اعضا خود نباشد.  که موسسات غیر انتفاعی نامیده می شوند.

٢- موسساتی كه هدفشان جلب منافع مادی و تقسیم منافع مزبور بین اعضا خود یا غیر باشد مانند كانون های فنی و حقوقی و غیره.  که به این گونه موسسات انتفاعی گویند.

حداقل شركا در موسسات فوق نباید كمتر از دو نفر باشد و قید سرمایه به هرمیزان مجاز است . موسسات غیر تجاری همانند موسسات تجاری باید در تهران دراداره ثبت شركتها و در شهرستانها دردایره ثبت شركتهای اداره ثبت مركز اصلی موسسه به ثبت برسند و جهت آن كلیه اقدامات تاسیس شركتها به همراه رعایت مواد آئین نامه اصلاحی ثبت تشكیل و موسسات غیر تجاری كه در سال ١٣٣٧ به تصویب رسیده است ضروری می باشد.

 

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :